Alla inlägg under juli 2011

Av sanna - 5 juli 2011 18:37

tisdagkväll. Blev en trevlig liten dag i mångt o mycke...Tyvärr kom huvudvärken som ett mindre roligt inslag...förbannade jävla skithelvetes huvudvärk ! Förlåt att jag svär....Tycker inte om när dina ögon blir så ledsna av förtvivlan...hoppas att hjälpen finns där i morgon. Jag tänker kämpa till mitt sista andetag för att du ska få bli bra igen.

Hur länge kan man leva på ett minne ? Hur länge kan man skjuta upp sitt liv ?.....

När allt man trott på försvinner....



Av sanna - 4 juli 2011 09:26

...grå. Fortsätter med semesterdagarna en stund till   ska även ta tag i alternativ för att få en trasig gammal kropp att må lite bättre. En vända till gymmet idag tror jag får bli starten...inväntar höstens Zumba oxå . En kick i tillvaron att få köra ett svettigt äckeldrygt gympass...skönt att lägga energi på nåt som känns bra...På onsdag hoppas jag/vi att det kommer ett besked som gör att det blir bättre och bättre. Måste finnas en lösning på problemet !  Har ett annat alternativ om de inte skulle fungera...några antal mil att åka om det blir så men allt för att det ska bli bra.

Verkar ändå vara en ärlig seriös lösning såååå....

Usch ! känner mig lika grå som denna måndagmorgon...men klistrar på ett leende så blir de säkert bra    väntar på två hjärtan som ska förgylla min dag och hoppas oxå att det dyker upp fler hjärtan under dagen .

Av sanna - 3 juli 2011 14:17

Gråvädersdag...mysainnedag...viladag...ja varför inte. Semester har jag så jaaaa.

Vindarna tar tag i träden och det är ett behagligt sus i lövverket. Hade gärna tagit en tupplur i en sakta gungande hammock som jag då inte har. Soffan går bra den med.

Potatisen kokar på spisen , färskpotatis dill och en klick smör...en liten stunds njuta :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards