Alla inlägg under april 2010

Av sanna - 9 april 2010 21:16

på min dörr...Vill du komma in ?

Av sanna - 6 april 2010 22:40

lixom inge ordning på mitt liv.....ena stunden så förfärligt och nästa såå bra. Ibland är linjerna svarta  och krokiga och ibland raka fina vita linjer...att vakna på morgonen och suga in känslan av att man verkligen lever är rätt fascinerande hm det blev nog felstavat men

Ibland är natten så lång och jag kan inte sova...tankarna virvlar runt som snöflingor i luften.....ja nu är det dags att åtminstone försöka sova en stund...inväntar morgondagen...vet aldrig vad den har med sig...

Av sanna - 4 april 2010 13:42

är snart över.Jobb godis mat trevligt sällskap sms soool värme har förgyllt min helg. Vaknade i morse av solsken och fågelkvitter....så häääärligt!  Amanda gjorde lunchmaten som smakade såååå gott och till den kom sonen och fick oxå äta med oss :)

Nu är jag på väg men jag vet inte riktigt vart....jag ska gå med bestämda steg...jag vet vad jag vill jag vet vad jag vill ifrån men jag vet inte riktigt vägen än. Jag vet att allt tar slut men inte när och hur. Kanske dags att göra en rockad precis som Nickola sjunger...bryta vardagen...väntar på min tur...spännande meen skrämmande.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards