Alla inlägg under mars 2010

Av sanna - 30 mars 2010 07:14

totalt trött....kan de va omställningen av tiden eller...är det min längtan ?!   som ligger i sitt tysta gömda rum...ytan syns men där under finns så mycket mer...

Av sanna - 29 mars 2010 17:17

idag händer det saker och jag får tecken hela tiden.....tolkas hur????

Av sanna - 29 mars 2010 11:04

korta andetag och hela livet vänder...hur sällan är jag orsak till att livet vänder...? tänk att  just jag blev den här kvinnan att just jag blev jag...meningen med mig ??  vad är det som låter mig tas med i vindarna och låter mina tankar virvla där jag aldrig varit förr...är det jag själv?

Nu är det snart vår och jag tänker öppna alla dörrar till mig själv, dra in  luften och andas. Mmmmm känner livet vakna ....med en liten morgongäsp på lut.

Av sanna - 28 mars 2010 22:28

det gick bra för tjejerna idag :) vinst i första  men tyvärr en förlust mot Arbrå men en kanon  match ändå. Det här kan bli riktigt bra till slut....underbart fantastiskt kul att få vara med på eran resa tjejer.

Känns som att det är handboll jobba och träning som är livets ingredienser just nu...inte fy skam...och självklart mina 4 pärlor...



Livet förändras efter gårdagen.......



I’m alone but I can see you when I close my eyes and think of you

Av sanna - 28 mars 2010 07:42

söndagmorgon...vaknar med en skön känsla efter vinsten igår . Bra jobbat tjejer!!  En trevlig lördag med mycke glädje o skratt men oxå en och annan tår av smärta och besvikelse. Dotter skadad och står över matcher men envis som synden så spelar hon finalen och det går bra. Idag styr laget mot nya mål i Bollnäs.Önskar er Lycka till ! Hoppas foten vill och håller idag fröken Goldheim,,,, Själv ska jag tillbringa dagen på jobbet :). Hade varit spännande att vara med i Bollnäs men...




Av sanna - 27 mars 2010 06:21

är det lördag igen...ojj så snabbt det går. Nu är det dags för Handboll heeeela dagen :) Final ??? aaa hoppas .



Även om jag ser dig varje timme minut sekund andetag så kommer jag aldrig tröttna på din skönhet...

Av sanna - 26 mars 2010 07:00

FREDAGSMYYYS!...Jobba hela långa dagen . Sen hem och styra upp inför en morgondag som ska tillbringas i Falun. Den dan hoppas jag blir i glädjens historia och med måååånga mål i kassen.

Nu fungerar iaf internet tel och tv om än inte fullt ut...tur det finns tekninker som kan hjälpa till. Hm hur det än var så hade jag inte gjort nåt fel med kopplingen  :) :) men ändå var det nåt som inte ville riktigt. Jaja  nu fungerar det jue :

Undrar just vad det är som händer bakom kulisserna...skulle vara intressant att få veta. Att det rör på sig i bakgrunden det förstår även jag....


Ha en härlig fredag nu med mycket fredagsmys !


4 underbara pärlor finns i mitt liv A.P.F o K  och ett Speciellt jätte tack till DIG som för en stund kommit in i mitt liv som en mycket mycket mycket underbar vän. Många ord och tankar har växlats....kram på er!  

Av sanna - 25 mars 2010 22:04

har gått och natten tassar så sakteliga fram. Dagen som varit har skrivit historia för alltid. Kvällen känns vacker ,stjärnorna blinkar på himlen och berättar hemligheter.  Månen lyser så stor.Tanken flyger och hjärtat slår. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards